Η εταιρεία
Η εταιρεία Nephronet εδρεύει στη Μεταμόρφωση Αττικής. Έχοντας ως εφόδια την μεγάλη εμπειρία και επιστημονική κατάρτιση σε ένα από τα πλέον απαιτητικά πεδία στον τομέα της υγείας, τη χρόνια νεφρική νόσο, η δραστηριότητα της ειδικεύεται στο εμπόριο ιατρικών και φαρμακευτικών προϊόντων στον τομέα της νεφρολογίας.
Η προσέγγιση της Nephronet βασίζεται σε δύο θεμέλιους λίθους. Αφενός τη βέλτιστη δυνατή παροχή υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας που στοχεύουν στην διευκόλυνση της ζωής των ασθενών και αφετέρου την αγαστή και αδιάβλητη συνεργασία με το προσωπικό των Νοσηλευτικών Μονάδων του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
Λειτουργώντας αδιαλείπτως με γνώμονα τις αρχές της εταιρείας μας, οι οποίες προωθούν τη διαφάνεια, την ακεραιότητα, τη συνέπεια και τον σεβασμό της ηθικής δεοντολογίας που διέπει τον χώρο μας, εργαζόμαστε για να επιτύχουμε τη διατήρηση της ποιότητας σε υψηλά πρότυπα και την ικανοποίηση των ασθενών όπως και των συνεργατών μας.
![Image](/images/2021/11/03/aimokatharsi.jpg)
Όραμα
Οι φιλοδοξίες μας δεν περιορίζονται μόνο σε επιχειρηματικό πλαίσιο όπου επιθυμούμε να ισχυροποιήσουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες μας καθώς και να αναπτύξουμε νέες με αξιόπιστους εταίρους, αλλά εστιάζονται στη διαρκή προσπάθεια βελτιστοποίησης των παρεχόμενων υπηρεσιών επενδύοντας στην αδιάλειπτη επιθυμία μας για την καλυτέρευση και την εξέλιξη της ποιότητας ζωής των ασθενών μας και των οικείων τους.
Πολιτική Ποιότητας
Βασικός στόχος του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρείας αποτελεί η δημιουργία βάσης για την διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών της, έχοντας πάντα ως γνώμονα την συνεχή ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
Για την υλοποίηση των παραπάνω η Διοίκηση υποστηρίζει και εφαρμόζει αδιάλειπτα τις βασικές αρχές και τους κανόνες που διέπουν το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της Εταιρείας καθιερώνοντας αντικειμενικούς σκοπούς για την ποιότητα, βασιζόμενη στην αμέριστη και εποικοδομητική συνεργασία τόσο των εργαζομένων της όσο και των συνεργατών της.
Οι βασικές αρχές έτσι όπως αυτές εκφράζονται μέσα στις διαδικασίες του Συστήματος Ποιότητας της Εταιρείας είναι:
- Η τήρηση του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία της Εταιρείας. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στη διαχείριση προσωπικών δεδομένων ασθενών τα οποία η Εταιρία ενδέχεται να τηρεί. Η τήρηση προδιαγεγραμμένων απαιτήσεων των πελατών όπως αυτές έχουν συμφωνηθεί μέσω γραπτών συμβάσεων/ συμφωνιών με σκοπό την αύξηση της ικανοποίησής τους
- Η συμμόρφωση στις απαιτήσεις των προτύπων EN ISO 9001:2015 και EN ISO 13485:2016.
- Η συνεχής υποστήριξη του πελάτη μετά την πώληση καθώς και η εποικοδομητική συνεργασία με το σύνολο των προμηθευτών
- Η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού
- Η διερεύνηση αιτιών των μη συμμορφώσεων ή των παραπόνων και ο περαιτέρω καθορισμός διορθωτικών ενεργειών
Οι αρχές του συστήματος καθώς και οι αντικειμενικοί σκοποί για την ποιότητα, ανασκοπούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα από την Διοίκηση της Εταιρείας προκειμένου να προσαρμόζονται στις νέες ανάγκες και εξελίξεις του εμπορικού κόσμου, των νομοθετικών απαιτήσεων αλλά και στην επίτευξη του στόχου για συνεχή βελτίωση των λειτουργιών της Εταιρίας.
Μέσα από τις συνεχείς ανασκοπήσεις των παραπάνω η Διοίκηση βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση για τον εντοπισμό τόσο ανθρώπινων όσο και υλικοτεχνικών αναγκών. Η Διοίκηση δεσμεύεται για την παροχή των απαιτούμενων πόρων για την κάλυψη των αναγκών, έτσι όπως αυτές προκύπτουν και διαμορφώνονται από τις υφιστάμενες καταστάσεις, στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.
Όλα τα τμήματα της Εταιρείας έχουν την ευθύνη να ανταποκρίνονται, να αφομοιώνουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες που απαιτεί το Σύστημα Ποιότητας μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητες τους.
Επίσης, αποτελεί ευθύνη της Διοίκησης της Εταιρείας να εξασφαλίζει ότι η Πολιτική Ποιότητας είναι κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Εταιρίας, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της και την διαρκή προσφορά στους πελάτες της προϊόντων και υπηρεσιών αρίστης ποιότητας.